MindMedia

Facebook annoncering

skab vækst

Facebook annoncer der virker

Hos Mind Media er vi specialister inden for Facebook annoncering, og vi skaber synlige og målbare resultater. Vi tænker kreativt og bruger data som omdrejningspunkt for at give dig de bedste resultater og mest mulig værdi for dine annoncekroner.

Hvorfor annoncere på Facebook?

Det har aldrig været vigtigere for brands og virksomheder at markedsføre sig på de sociale medier.

Facebook annoncering kan hjælpe din virksomhed med at opnå dine forretningsmål både som B2B og B2C virksomhed. Om du skal opnå større kendskab til dit brand eller virksomhed, få nye leads eller øge dit salg, er Facebook annoncering det rette valg.

Du skal annoncere på Facebook, fordi dine kunder befinder sig netop her. Facebook er nemlig den mest benyttede sociale medieplatform i Danmark målt på antallet af aktive daglige brugere. Du har derfor stor mulighed for at ramme din målgruppe med dine budskaber på Facebook. Facebook annoncering har helt unikke segmenterings- og målretningsmuligheder, som kan ramme dine eksisterende og nye kunder.

Process

Sådan arbejder Mind Media med Facebook annoncering

Kendskab
Vi undersøger din forretning

Vi får kendskab til dit brand, dine sociale medier og din branche. Analysen skaber grundlaget for, hvordan vi skaber den bedste annoncering for din virksomhed.

Strategi
Vi udvælger en strategi

Vi laver en skræddersyet strategi med dine forretningsmål i fokus. I tæt samarbejde vælger vi den løsning, der sikrer dig de bedste resultater.

Eksekvering
Vi eksekverer

Vi laver inspirerende og målrettede annoncer med tekst, grafik og klare budskaber, som tager din digitale marketing til nye højder.

Analyse og optimering
Sub Label
Vi optimerer

Vi analyserer og optimerer løbende annoncerne for at sikre at indsatsen lever op til dine forretningsmål, og vi opsætter nye målsætninger for vores videre aktivitet.

Rapportering
Sub Label
Vi rapporterer

Vi rapporterer og analyserer resultaterne, og vi aftaler et telefonisk møde, hvor vi gennemgår resultaterne sammen.

Indblik i tendenser

70 pct. af danskere mellem 16-89 år er på Facebook, og mere end hver anden logger på hver dag.
Instagram og Snapchat har oplevet den største fremgang siden 2016, når det gælder danskernes brug af sociale medier. Her ser du en oversigt over aldersfordelingen blandt de forskellige typer sociale medier.