Instagram annoncering
skab vækst
Kom godt igang med annoncering på Instagram
Hos Mind Media er vi specialister inden for Instagram annoncering. Vi er med dig lige fra starten, hvor vi analyserer dine forretningsmål, udvikler kreativt indhold og skaber konverterende annoncer til din målgruppe.
Om du skal opnå større kendskab til dit brand eller virksomhed, få nye leads eller øge dit salg, kan annoncering på Instagram hjælpe din virksomhed med at opnå dine forretningsmål.
- Opnå større kendskabsgrad til dit brand og din virksomhed
- Ram din målgruppe i et visuelt univers
- Få større viden og data om din målgruppe
- Øg dit salg
- Få flere kunder
- Fast kontaktperson til rådgivning og sparring
Hvorfor annoncere på Instagram?
Instagram er et meget visuelt og kreativt socialt medie, som tilbyder dig en unik mulighed for at vise dit produkt eller din ydelse frem. Gennem billeder, stories og videoer kan du kommunikere og indvie eksisterende og nye kunder i dit visuelle univers.
Instagram er den anden mest benyttede sociale medieplatform i Danmark målt på antallet af aktive daglige brugere. Ligesom Facebook, har Instagram annoncering helt unikke segmenterings- og målretningsmuligheder for at ramme din målgruppe. Annoncerne opsættes ofte i forbindelse med annoncer på Facebook i Facebook Business Manager, fordi Instagram er ejet af Facebook.
Process
Sådan arbejder Mind Media med Instagram annoncering
Vi får kendskab til dit brand, dine sociale medier og din branche. Analysen skaber grundlaget for, hvordan vi skaber den bedste annoncering for din virksomhed.
Vi laver en skræddersyet strategi med dine forretningsmål i fokus. I tæt samarbejde vælger vi den løsning, der sikrer dig de bedste resultater.
Vi laver inspirerende og målrettede annoncer med tekst, grafik og klare budskaber, som tager din digitale marketing til nye højder.
Vi analyserer og optimerer løbende annoncerne for at sikre at indsatsen lever op til dine forretningsmål, og vi opsætter nye målsætninger for vores videre aktivitet.
Vi rapporterer og analyserer resultaterne, og vi aftaler et telefonisk møde, hvor vi gennemgår resultaterne sammen.
Indblik i tendenser
70 pct. af danskere mellem 16-89 år er på Facebook, og mere end hver anden logger på hver dag.
Instagram og Snapchat har oplevet den største fremgang siden 2016, når det gælder danskernes brug af sociale medier. Her ser du en oversigt over aldersfordelingen blandt de forskellige typer sociale medier.